Anti abandons the internet.

it's finally over, thank fucking god.

Tuesday, April 06, 2004

 
like and ape, with a cape, i'm like, some type of super futeristic primate.

so i have this thing for monkeys. they're my favorite animal. grrrrrr-animal.

i love songs about monkeys, and monkey movies, and my mom used to buy me so much monkey crap once a year for my birthday, cuz she knew i was her little monkey, and i still am, but know i'm more of a stoned monkey than a little one. whatever.

these three motherfuckers are all i got left cuz of trusting that one guy to move my shit who instead left 90% of it behind only to get thrown away. before i get mad, lemme swing to a new topic. ajklsdhaljksdjh, deep breath.
sigh.

earlier today my cousin and i were hanging off the top of 30 foot poles flapping in the wind trying to install car dealership banners. our ladders were too short, and we were all airborn with straps and knives, and power tools. and shit.

yes you fucking have to be james fucking bond to be a fucking sign guy.
and i fucking am, man.

so tomorrow i jobbb the signs in wilmington. or to us locals, "wilmasss holmes..."

15 signwalkers to babysit. and checks to be cashed. tomorrow will be action packed.

i better not have my cousin jenny's lazy ass boyfriend on my crew tomorrow. that lazy no good....

but i digress... i think brandon is fired for good finally anyways

i wanna make sure i sleep good tonight, so i've already started getting a nice buzz on with the little rum i had left.

now i got fifteen minutes till leno is on, and on mute, so i can listen to my musica. and smoke cigarettes really slowly with my eyes closed.

damn i'm one fucking lucky ass monkey sometimes.

i will smoke more pot now, and try and get high enough to write more.

yes.






<< Home

Archives

December 2002   January 2003   February 2003   March 2003   April 2003   May 2003   June 2003   July 2003   August 2003   September 2003   October 2003   November 2003   December 2003   January 2004   February 2004   March 2004   April 2004   May 2004   June 2004   July 2004   August 2004   September 2004   October 2004   November 2004   December 2004   January 2005   February 2005   March 2005   April 2005   May 2005   June 2005   July 2005   August 2005   September 2005   October 2005   January 2006   July 2007  

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

LINKS:

Tony Pierce